Her får du hjelp når noe går galt på flyreisen
Dette skal du gjøre når du trenger gratis hjelp i ferien
(ODD ROAR LANGE): Internett er et skattekammer når det gjelder informasjon til den som er på reise.
Men når noe har gått galt på reisen er kanskje ikke smarte nettsøk det aller første vi tenker på. For hvor og hvordan skal vi lete når stresshormonene herjer og det er problemer med å samle tankene?
Da skal du vite at Thetravelinspector er der for deg.
Og du skal slippe å måtte lete rundt på nettsiden for å finne den informasjonen du søker.
The Travel Inspector har en gratis epostservice som gir deg hjelp og informasjon i løpet av få sekunder.
Slik får du hjelp
Dersom flyet ditt er forsinket eller kansellert kan det være kjekt å vite noe om rettighetene dine.
Send en epost til flyforsinkelse@thetravelinspector.no og få den nyttige og smarte informasjonen tilbake til epostkassa di i løpet av noen øyeblikk.
Dersom du lurer på andre ting om flyrettigheter og plikter så sender du en epost til flyrettigheter@thetravelinspector.no - og deretter får det du trenger gratis direkte i epost-retur.
Tjenesten vil bli utvidet og omfatte flere løsninger for problemer som kan oppstå på reisen.
Prøv gjerne å sende en epost for å teste funksjonen allerede i dag, så vet du hvordan du gjør det når du trenger det som mest.
PS: Epost-leverandøren til Thetravelinspector.no har en funksjon som gjør at du kan motta svar bare én gang per uke for hver av de to epostadressene du sender til.
Dersom du trenger informasjonen på nytt og før det har gått syv dager så må du sende mail fra en annen av dine epostadresser.
Kjenner du noen som er på reise og som bør kjenne til denne hjelpeordningen? Send dem gjerne et tips eller del det på sosiale medier.