THE TRAVEL INSPECTOR

View Original

Tui satser med nye reklamefilmer

Får du lyst til å reise etter å ha sett disse?

Foto: Odd Roar Lange

See this content in the original post

(ODD ROAR LANGE): Reisearrangøren Tui har måtte tåle mye juling fra de reisende under pandemien. Først fordi de holdt tilbake penger for avlyste reiser i lang tid etter avlysningene. Deretter fordi selskapet avlyste eller flyttet avreisetidspunkt for reiser i høst, samtidig som det var «umulig» for kundene å komme i telefonkontakt med Tui.

Ny kampanje

Men nå bretter selskapets ansatte opp ermene og lanserer en ny kampanje for å skape reiselyst til «syden».
Reklamekampanjen «Nye minner venter der ute» er første del av selskapet nye internasjonake varemerkeplattform, og selskapets nye grafiske identitet. Målet med kampanjen er å inspirere reiselystne nordmenn til å skape nye minner. Og denne gangen, av det gode slaget.

Tui har i samarbeid med «Leo Burnett» i Storbritannia utviklet en ny global varemerkeplattform og identitet, mens selskapets eget in-house byrå «Creative Studio» og «Forsman & Bodenfors» har stått for den nordiske tilpasningen av kampanjen.

Hva synes du?

Her er de to første filmene.

Og denne

Synes du de skaper reiselyst? Skriv gjerne svaret ditt i kommentarfeltet.

See this content in the original post