THE TRAVEL INSPECTOR

View Original

Hotellkjeden Strawberry lanserer nytt reisekonsept

Er dette noe du kommer til å benytte deg av?

Marianne Orderud, Vice President Brand, Marketing & Digital Sales i Strawberry

See this content in the original post

(ODD ROAR LANGE): Pressemeldinger fra reiselivsaktører pleier gjerne å dra til med store ord og fagre løfter. Men det spørs om ikke hotellkonsernet Strawberry tar slike pressemeldinger opp til et nytt nivå. Hør bare her:
«Strawberry sikte på å bli inngangsportalen til opplevelser i Norden med sitt nye konsept Anycation.
Målet er å inspirere gjester til å oppleve mer, både på jobb og fritid.»
-Med Anycation redefinerer vi hva en ferie eller hotellopphold kan være for gjestene våre, sier Marianne Orderud, Vice President Brand, Marketing & Digital Sales i Strawberry i pressemeldingen..

Anycation skal i følge Strawberry skal synliggjøre selskapets brede portefølje av opplevelser, som spenner seg fra overnatting og konferanser til spa, restaurant- og matopplevelser over hele Norden.

Bedre helse

-Det handler om å finne øyeblikkene i hverdagen – om det så er å game i fred på et av våre gamingrom, nyte en middag på et av våre hotell, ta en helgetur med venner til Gøteborg, eller bare få sovet ut når du har små barn hjemme, forklarer Orderud.
Ikke så mye nytt her, med andre ord.
Konseptet skal, følge Strawberrys pressemelding, bygge på forskning som viser at ferie bidrar til både bedre helse, kreativitet, prestasjoner på jobb og generell tilfredshet.
-Vår unike portefølje av opplevelser, kombinert med fire kjedebrands og over 40 individuelle premiumhotell, gir deg muligheten til å finne feriefølelsen rett utenfor døren, sier Orderud.

Nye opplevelser

Petter A. Stordalen, eier og grunnlegger av Strawberry, understreker selskapets utvikling:
-I dag rommer vi ikke bare 250 hoteller, vi har Nordens største restaurantportefølje, 2000 møterom, barer, kafeer, gym og spa. Vi skaper opplevelser, og det er akkurat det vi ønsker å formidle med vårt nye konsept.
Anycation-konseptet rulles ut i Norge og Sverige fra 27. januar 2025.

See this content in the original post

·      Om The Travel Inspector:

·      Thetravelinspector.no har ingen betalte artikler eller lenker. Opplever du uønskede eller falske annonser på thetravelinspector.no? Send meg gjerne en beskjed og legg ved lenken til annonsen, slik at den kan fjernes fra nettsiden.

·      Om Odd Roar Lange:

·      Odd Roar Lange er norsk reiselivsekspert og kjent som The Travel Inspector og en av Norges mest erfarne reiselivsjournalister.
Odd Roar Lange er også fast bidragsyter med reisereportasjer, kommentarer og reisetips i Dagbladet og på forbrukersiden DinSide som er en del av Dagbladet og Aller Media.
Du kan følge reisene mine på instagram her.
Har du en kommentar eller et tips, så kan du sende det her.